Na een strategische consultatieronde besliste BD myShopi haar nieuwe campagne toe te kennen aan De Vloer. BD myShopi brengt wekelijks “value @ the doorstep” bij meer dan 4,3 miljoen gezinnen onder de vorm van reclamefolders, samples, cashbacks en kortingsbonnen.
Met meer dan 750.000 downloads van de app is het digitale platform myShopi het nummer 1 promotie en shopping platform op de Belgische markt. BD myShopi plant een nationale awarenesscampagne voor de app en doet daarvoor beroep op het Antwerpse bureau.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]