BD myShopi kiest voor De Vloer

Na een strategische consultatieronde besliste BD myShopi haar nieuwe campagne toe te kennen aan De Vloer. BD myShopi brengt wekelijks “value @ the doorstep” bij meer dan 4,3 miljoen gezinnen onder de vorm van reclamefolders, samples, cashbacks en kortingsbonnen.
Met meer dan 750.000 downloads van de app is het digitale platform myShopi het nummer 1 promotie en shopping platform op de Belgische markt. BD myShopi plant een nationale awarenesscampagne voor de app en doet daarvoor beroep op het Antwerpse bureau.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]