BD myShopi zet in op FMCG en digital value proposition

Liesbeth Verborg

News

Liesbeth Verborg

Liesbeth Verborg

Om in te spelen op de stijgende vraag naar activatie binnen FMCG richtte BD myShopi  een dedicated sales unit op. Liesbeth Verborg komt als sales manager key accounts aan het roer te staan van een vierkoppig FMCG-team. Liesbeth Verborg zette in 2014 al de stap van De Persgroep naar BD myShopi als key accountmanager. In het kader van de verdere ontwikkeling van myShopi als leading shopping- en promoplatform in België werd Anais Tack aangetrokken als business vevelopment manager digital marketing. Zij maakt de overstap van Tradetracker naar BD myShopi.

Anais Tack

Anaïs Tack

Met meer dan 900.000 Belgische app downloads en 350.000 maandelijkse actieve gebruikers is myShopi in België de grootste in de categorie promo- en shoppingapps en bij de allergrootsten onder de Belgische apps in het algemeen. Met commerciële implementaties in Europa door bedrijven in Frankrijk, Portugal, Roemenië en Spanje en miljoenen downloads wereldwijd bewijst myShopi dat de app ook door buitenlandse bedrijven en consumenten wordt gesmaakt. BD myShopi blijft inzetten op innovatie. Zo bevatten de myShopi app en de website www.myShopi.be inmiddels interactieve folders. Daarin kan de consument voor elk product dat hem interesseert doorklikken naar de webshop van de adverteerder om het product in kwestie aan te kopen. Sinds kort kan je ook producten en promoties zoeken en vergelijken via de promo search bar bovenaan de website en de app.