BDO België heeft Pascal Dehenain benoemd tot directeur sales en marketing. In deze voor BDO nieuwe functie zal Dehenain de online zichtbaarheid van het audit-, accountancy- en adviesconsultancykantoor verhogen en zo BDO’s autoriteit in de markt verhogen.
Pascal Dehenain keert bij BDO na 30 jaar terug naar vertrouwd terrein. Hij begon zijn carrière in 1987 namelijk als auditeur bij EY. Maar al snel specialiseerde hij zich in marketing en sales. Hij was vier jaar lang marketing en business development manager bij Bank Card Company (BCC). In die functie creëerde hij een nieuwe identiteit voor het bedrijf en ontwikkelde hij zijn commerciële feeling. Tussen 2000 en 2005 was Dehenain actief als vice president sales & marketing bij uitgeverij Lagardère.
De laatste 11 jaar was Dehenain aan de slag als zelfstandig consultant in marketing. In die periode specialiseerde hij zich in digital marketing. Hij volgde onder meer opleidingen aan Harvard Business School en Colombia Business School. Vandaag is hij als gastdocent digital marketing verbonden aan de Universiteit van Namen en spreker voor STIMA.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]