BDO België heeft Pascal Dehenain benoemd tot directeur sales en marketing. In deze voor BDO nieuwe functie zal Dehenain de online zichtbaarheid van het audit-, accountancy- en adviesconsultancykantoor verhogen en zo BDO’s autoriteit in de markt verhogen.
Pascal Dehenain keert bij BDO na 30 jaar terug naar vertrouwd terrein. Hij begon zijn carrière in 1987 namelijk als auditeur bij EY. Maar al snel specialiseerde hij zich in marketing en sales. Hij was vier jaar lang marketing en business development manager bij Bank Card Company (BCC). In die functie creëerde hij een nieuwe identiteit voor het bedrijf en ontwikkelde hij zijn commerciële feeling. Tussen 2000 en 2005 was Dehenain actief als vice president sales & marketing bij uitgeverij Lagardère.
De laatste 11 jaar was Dehenain aan de slag als zelfstandig consultant in marketing. In die periode specialiseerde hij zich in digital marketing. Hij volgde onder meer opleidingen aan Harvard Business School en Colombia Business School. Vandaag is hij als gastdocent digital marketing verbonden aan de Universiteit van Namen en spreker voor STIMA.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]