
Het is een feit, angst zet aan tot kopen. Vooral verzekeringen of alarmsystemen kunnen de gemoederen bedaren. Alleen, angst is een moeilijk onderwerp en bovendien niet ‘shareable’ op sociale media. Daarom lanceert Be Connect ‘U heeft maar zelden zoveel geluk’, een ludieke campagne om de awareness te verhogen voor het nieuwe product Beobank Home Secure. Dit is een all-in geconnecteerd alarmsysteem dat verkrijgbaar is per abonnement vanaf €22/maand.
In vier weken tijd genereerde de campagne 1,3 miljoen views op Facebook en meer dan 20 000 clicks naar de website. Be Connect zet sterk in op de optimalisatie van de performance.
Credits:
Campaign: U heeft maar zelden zoveel geluk - Beobank Home Secure
Client: Beobank
Client Contact: Valérie Lahaut
Agency: Be Connect
CD & Creation: Laurent Righetti, Roberto Salvador Strategy: Sabrina Bulteau
Account Team: Catherine Van Gasteren, Marie Demoulin
Production Manager: Jonas Vincent, Charline Luthers Graphic & Motion Designer: Kevin Gheux
PR: Sabrina Bulteau
Media: Social Media Start date: 18.02.2019
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]