Bebat en Happiness, samen beter

Budgets / News

Na een strategische en creatieve pitch heeft Bebat Happiness uitgekozen als communicatiepartner. PitchPoint leidde de pitch in goede banen. Karen Corrigan, CEO Happiness, is superblij: “Bebat is niet zomaar een nieuw merk binnen het portfolio van Happiness. Bebat is voor ons een zeer strategische account op verschillende niveaus: het is een prachtige aanwinst naast onze andere Belgische merken Quick, SPA, BRU, VOO, DVV, Guylian… Daarnaast is het ook een merk met duurzaamheid in zijn kern. We zijn dan ook supergemotiveerd om Bebat de komende vijf jaar als één team op die nummer 1-plaats in Europa te houden.”

Bebat bedankt bij deze alle deelnemende bureaus voor de zeer kwalitatieve voorstellen. Mandy Perrone, Marketing Manager bij Bebat: “De Bebat-uitdagingen voor de toekomst zijn niet min. Bebat is vandaag nummer 1 in Europa voor het inzamelen en recycleren van batterijen. Bebat is al een sterk Belgisch merk, maar we hebben de ambitie om er een echte ‘love brand’ van te maken, met ‘one voice’ communicatie via alle kanalen. Om dat te verwezenlijken, is het cruciaal dat Bebat als merk evolueert van eerder rationeel en functioneel naar emotioneel en verbindend, met een echte connectie met de consument. Happiness heeft ons in deze oefening het meest overtuigd. Ook de motivatie van het bureau en van het team om mee aan de kar van de duurzaamheid te trekken heeft ons heel erg gecharmeerd.”

En Geoffrey Hantson, CCO Happiness, blijkt al vooruit op creatief werk. “Bebat is zo’n mooi, mens- en planeetvriendelijk bedrijf en merk," zegt hij. "Dat voel je gewoon als je er rondloopt en met de mensen praat. Ik ben dan ook heel erg fier dat we Bebat mogen helpen om nóg beter te doen waar het merk al zo ongelooflijk goed in is – recycleren en het sorteergedrag introduceren – en om zowel de business als het merk de emotionele lading te geven die beiden verdienen.“