Bebat en Slongs geven de kersverse winnares van The Voice Kids, Gala Aliaj (14), een extra duwtje in de rug. Gala is te horen in de nieuwe single van Slongs: ‘Pachamama’ en krijgt een feature in de videoclip. De song kadert binnen de native campagne die DPG Media Advertising uitwerkte samen met Bebat.
Bebat zet de booschap van Pachamama, draag zorg voor de natuur, meteen om actie. Hoe meer streams de song voor 11 november haalt, hoe meer bomen Bebat plant in samenwerking met Natuurpunt. Vanaf 100 streams wordt een bos geplant met de grootte van een moestuintje, vanaf 1.2500 streams wordt dit de grootte van een parkeerplaats, vanaf 20.000 streams de grootte van een tennisveld, bij 42.000 streams de grootte van een basketveld, bij 125.000 een olympisch zwembad en bij 640.000 streams schenkt Bebat een bos zo groot als een voetbalveld. Op 21 november zullen Bebat en Slongs deze bomen planten in Maldegem.
DPG Media Advertising zet ook zijn influencercel in om de song en de campagne meer ruchtbaarheid te geven. Het Pachamama-dansje uit de videoclip van Slongs zal op de TikTok-kanalen van onder andere Steffi Mercie en Stien Edlund te zien zijn.
Bekijk de videoclip van ‘Pachamama’ op bebat.be.
Stream ‘Pachamama’ via Spotify en steun Natuurpunt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]