Na competitie koos Fietsberaad Vlaanderen voor Bebble en Barnyard om het communicatieplatform voor de allereerste FietsTelweek te ontwikkelen. De bedoeling? De Vlaming tijdens de Week van de Mobiliteit op de fiets krijgen en hem/haar digitaal tracken. Bebble ontwikkelt een activerend PR, social en seedingluik en Barnyard de digitale campagne, een interactieve website en een mobile app in samenwerking met Sentiance en Universiteit Gent. De FietsTelweek loopt van 16 tot 22 september in heel Vlaanderen. Fietsberaad Vlaanderen mobiliseerde hiervoor een brede groep partners. Met een gratis app en fietstelpunten over heel Vlaanderen wil Fietsberaad Vlaanderen meer te weten komen over de Vlaamse fietsers om een beter fietsbeleid te stimuleren. Het initiatief loopt gelijktijdig in andere Europese landen zoals Nederland en Finland.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]