Na competitie koos Fietsberaad Vlaanderen voor Bebble en Barnyard om het communicatieplatform voor de allereerste FietsTelweek te ontwikkelen. De bedoeling? De Vlaming tijdens de Week van de Mobiliteit op de fiets krijgen en hem/haar digitaal tracken. Bebble ontwikkelt een activerend PR, social en seedingluik en Barnyard de digitale campagne, een interactieve website en een mobile app in samenwerking met Sentiance en Universiteit Gent. De FietsTelweek loopt van 16 tot 22 september in heel Vlaanderen. Fietsberaad Vlaanderen mobiliseerde hiervoor een brede groep partners. Met een gratis app en fietstelpunten over heel Vlaanderen wil Fietsberaad Vlaanderen meer te weten komen over de Vlaamse fietsers om een beter fietsbeleid te stimuleren. Het initiatief loopt gelijktijdig in andere Europese landen zoals Nederland en Finland.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]