Becoming with Lielens en èggo zorgen voor Oooh-effect
Een nieuwe keuken kiezen is een combinatie van het merk en de prijs. Of misschien werd ze wel, zoals bij Èggo vaak het geval is, aanbevolen door vrienden of familie. En daar zit het ‘ooohh-effect’ ongetwijfeld voor iets tussen! Èggo is naar verluidt het keukenmerk waar mensen het vaakst van hebben gehoord. Maar liefst 3 op de 5 klanten komt dan ook op aanraden van vrienden of familie. Een echt top of mindmerk met een positief imago. Dit in combinatie met de vele trendy keukenstijlen en voordelige prijzen zorgt dan ook voor tevreden klanten.
In het najaar doen er elk jaar tal van promotionele acties de ronde op de keukenmarkt. Kortom, het ideale moment voor een speciale actie! Becoming with Lielens bedacht daarom een nieuw concept dat blijft hangen. Bij het zien van het aanbod, de prijzen en de kortingen van Eggo is een “oooh” ongetwijfeld de reactie bij het grote publiek. Deze reactie staat vanaf nu bekend als het ‘ooohh-effect’ en doet momenteel de ronde op TV, sociale media, in radio … en in de showrooms van èggo natuurlijk!
Credits
Klant: Paul David & Aurélie Renquet
Creative Director : Jeroen De Jong
Creatief team: Kristof De Lathouwer & Veerle Guiljam
Account team: Alizée Clermont & Sandra Wille