Bedreigt e-privacy marketing en digitale reclame?

Het Europees Parlement heeft op 26 oktober een tekstvoorstel aanvaard voor de toekomstige e-Privacy verordening. Zoals hij nu voorligt, vormt deze tekst een ernstige bedreiging voor alle spelers in het ecosysteem van marketing en digitale reclame, vindt BAM, de Belgian Association of Marketing. In het bijzonder omwille van de eis om een vrijwillige voorafgaande instemming. BAM heeft dan ook het initiatief genomen om de belangrijkste betrokken vakverenigingen samen te brengen teneinde de situatie door te lichten en een gemeenschappelijk standpunt te bepalen, wat de enige manier is om de voorliggende tekst te doen evolueren. Het wetgevend proces is immers gelukkig niet afgesloten, wat een opening laat om deze tekst in een richting te laten evolueren die beter overeenstemt met de belangen van het ecosysteem van marketing en digitale reclame én het belang van de consument, zo meldt de vereniging nog. Het volledige standpunt vindt u in het document hieronder.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]