Het Europees Parlement heeft op 26 oktober een tekstvoorstel aanvaard voor de toekomstige e-Privacy verordening. Zoals hij nu voorligt, vormt deze tekst een ernstige bedreiging voor alle spelers in het ecosysteem van marketing en digitale reclame, vindt BAM, de Belgian Association of Marketing. In het bijzonder omwille van de eis om een vrijwillige voorafgaande instemming. BAM heeft dan ook het initiatief genomen om de belangrijkste betrokken vakverenigingen samen te brengen teneinde de situatie door te lichten en een gemeenschappelijk standpunt te bepalen, wat de enige manier is om de voorliggende tekst te doen evolueren. Het wetgevend proces is immers gelukkig niet afgesloten, wat een opening laat om deze tekst in een richting te laten evolueren die beter overeenstemt met de belangen van het ecosysteem van marketing en digitale reclame én het belang van de consument, zo meldt de vereniging nog. Het volledige standpunt vindt u in het document hieronder.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]