BeInfluence zet moeders in de schijnwerpers

Crea / Marketing / News

BeInfluence en haar community van influencers zijn klaar voor Moederdag. Treedom en Unicef hebben de Brusselse startup gekozen voor een influencercampagne. De content creators krijgen de opdracht moeders gelukkig te maken via hun kinderen en Moeder Natuur haar glimlach terug te geven door bomen aan te planten.

Als onderdeel van haar communicatiestrategie doet Unicef concreet een beroep op content creators om zichtbaarheid te creëren voor haar HappyPacks. Zijn moeders niet het meest gelukkig wanneer hun kinderen tevreden zijn, toegang hebben tot gezondheidszorg en onderwijs? Op Moederdag zullen influencers in een story de mogelijkheid delen om niet één, maar vele moeders gelukkig te maken, dankzij het geluk van hun kinderen.  Zij zullen de verschillende HappyPacks, die zij een paar dagen eerder al hebben kunnen toelichten, delen. De content creators zullen hun communities aanmoedigen om het HappyPack van hun keuze te kopen.

Moeder natuur een plezier doen

Om zijn merkbekendheid en zichtbaarheid op sociale netwerken te vergroten en zijn online platform te promoten, wilde Treedom een mix van verschillende soorten influencers gebruiken. Om hen in hun missie te helpen en van deze campagne een succes te maken, zette de Brusselse startup een influencercampagne op die in verschillende fasen was opgedeeld (de eerste vond plaats rond Earth Day).  De content creators zullen hun gemeenschappen aanmoedigen om Moeder Natuur een glimlach te geven. Ze zullen een boom kunnen planten met één klik en de evolutie ervan dag na dag kunnen volgen op Treedom, het online platform. 
De BeInfluence-community van influencers biedt zo een origineel en alternatief cadeau-idee voor Moederdag. Een geweldige manier om je "twee moeders" trots te maken.