(update 9 maart) De communicatie van Delhaize - straks deel van Koninklijke Ahold Delhaize - kreeg een nieuwe boost. Dat was al te merken aan de nieuwe lay-out van de folders en met campagnes van Air als die voor vlees en voor 'eten met de ogen dicht' bij de retailer. Nu werkt Delhaize ook aan de positionering. Opvallend is bijvoorbeeld de campagne rond de bekroningen, met printadvertenties.
"Teneinde de grafieken op te stellen die de resultaten van Delhaize vergelijken met deze van de andere retailers, werd er respectievelijk rekening gehouden met het totale aantal producten van iedere retailer hernomen in de vergelijkingen die verschenen in de Belgische media in 2015 waarin ten minste één Delhaize product verscheen (zijnde een product dat exclusief wordt verkocht bij Delhaize en/of onder een huismerk van Delhaize – met inbegrip van Taste of Inspirations, 365, Bio, Care, Eco, Baby, Kids, ... - inclusief de wijnen) evenals een product van de vergeleken retailer, ten opzichte van het totale aantal producten die als nummer 1 werden verkozen voor iedere retailer (met inbegrip van de ex aequo’s)," zo luidt het bij Delhaize. Het komt erop neer dat Delhaize op deze inventieve manier heel nadrukkelijk de kwaliteit naar voren schuift. Het consumentenprogramma On n’est pas des pigeons! (RTBF) zette intussen wel vraagtekens achter de tests die Delhaize liet uitvoeren.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]