Vleeswaren nog fijner bij Delhaize

Delhaize vlees

Crea / News

Delhaize vleesDelhaize wil zich blijven onderscheiden met haar vleesafdeling, ook tijdens de Dagen Zonder Vlees. Daarom startte het gisteren een tv- en onlinecampagne. Reclamebureau van dienst is Air.

Ook deze campagne loopt onder het motto 'Goed kopen, goed eten'. De slogan van Delhaize profileert zich als méér dan een commerciële strategie. Vanaf dit jaar is het ook een filosofie die op alle communicatieniveaus het engagement van Delhaize wil tonen om gezonde, smakelijke en betaalbare voeding aan te bieden.

Credits

Agentschap : Air

Klant : Delhaize

Contacts : Aude Mayence, Talia Hendlisz, Sandrine Blin, Aurélie Ceuppens

Executive Creative Director : Eric Hollander

Creative Directors : Michel Van Dijck, Dieter de Ridder, Joeri Van Den Broeck

Creatives : Benoît Hilson, Paul Servaes, Hughes Legros

Graphic Design : Carole Verbyst

Strategic planning : Ingrid Bottelberghs

Account : Dominique Liebermann

Producer : Anne Gruszow

Production : The Others

Sound : Cobra Radio Brewery

Photography : Studio Wauters