Orbit by PUB opent voor de 5de keer de debatten rond duurzame communicatie en marketing. En daarvoor rekent PUB, die het thema in 2018 definitief op de kaart zette in onze sector, alweer op een hoogwaardig panel van sprekers. Hun expertise? De consumptie van morgen. Moderator Erik Eklund neemt u op 20 oktober een hele namiddag mee doorheen het begrip duurzaamheid in retail.
U kent Erik Eklund nog niet? Als kleine Colombiaanse jongen werd hij geadopteerd door een Zweeds gezin, maar intussen groeide hij uit tot een man die merken en bedrijven wereldwijd (Deloitte, Philips, Swift, Johnson & Johnson) helpt om beter te doen. Deze inspirational moderator en zelfverklaarde ‘human connection catalyst’ is internationaal erkend voor zijn #nobullshit aanpak en positivisme en is oprichter van Connecting Humans en mede-oprichter van LinkedIn Local.
Aftellen geblazen dus naar deze insprirerende dag, die mede mogelijk gemaakt werd dankzij onze fantastische partners: AG Insurance, dat ons dit jaar verwelkomt op haar AG Campus, Fairtrade Belgium, de organisatie die merken begeleid in hun eerlijke transitie en voor het eerst met BAM ook een sectorvereniging.
This Event is supported by
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]