Beleggen met 0% risico en 100% fun met De Tijd en FamousGrey

De Oekraïnecrisis zorgde ervoor dat de aandelenbeurs met bijna 20% zakte en schrikte ook heel wat beleggers en investeerders af. Gelukkig is er De Beursrally, de grote beleggerswedstrijd van De Tijd. Daarin belegt u 50.000 virtuele euro’s en maakt u kans op 10.000 echte. De ideale gelegenheid om 10 weken te beleggen met een minimum aan risico’s en een maximum aan fun.
De campagne van FamousGrey loopt in print, op radio en sociale media.
https://soundcloud.com/famousbrussels/detijd-beursrally-radio-vl-20s?utm_source=Email&utm_campaign=social_sharing&utm_medium=widgetutm_content=https%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Ffamousbrussels%2Fdetijd-beursrally-radio-vl-20s
Credits:
Client: Mediafin
Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens
Agency: FamousGrey
CD: Peter Ampe
Strategy: Jonathan Detavernier, Loes Hendryckx
Creative team: Antoine Wellens, Vanessa Hendrickx
Account team: Aurélie Thollebeek, Leen Van Lint
Performance Marketing: Jonas Sprengers, Sander Cuypers
DTP: Franco Scaramuzza
Production Agency: FamousGrey Productions
Post-producer: Sara De Grave, Lisa Cuypers
Sound engineer: Mathieu Savenay
Motion design: Sven Vanhee
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]