De Oekraïnecrisis zorgde ervoor dat de aandelenbeurs met bijna 20% zakte en schrikte ook heel wat beleggers en investeerders af. Gelukkig is er De Beursrally, de grote beleggerswedstrijd van De Tijd. Daarin belegt u 50.000 virtuele euro’s en maakt u kans op 10.000 echte. De ideale gelegenheid om 10 weken te beleggen met een minimum aan risico’s en een maximum aan fun.
De campagne van FamousGrey loopt in print, op radio en sociale media.
https://soundcloud.com/famousbrussels/detijd-beursrally-radio-vl-20s?utm_source=Email&utm_campaign=social_sharing&utm_medium=widgetutm_content=https%3A%2F%2Fsoundcloud.com%2Ffamousbrussels%2Fdetijd-beursrally-radio-vl-20s
Credits:
Client: Mediafin
Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens
Agency: FamousGrey
CD: Peter Ampe
Strategy: Jonathan Detavernier, Loes Hendryckx
Creative team: Antoine Wellens, Vanessa Hendrickx
Account team: Aurélie Thollebeek, Leen Van Lint
Performance Marketing: Jonas Sprengers, Sander Cuypers
DTP: Franco Scaramuzza
Production Agency: FamousGrey Productions
Post-producer: Sara De Grave, Lisa Cuypers
Sound engineer: Mathieu Savenay
Motion design: Sven Vanhee
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]