Beleggen met 0% risico en 100% fun met De Tijd en FamousGrey

Crea / News

De Oekraïnecrisis zorgde ervoor dat de aandelenbeurs met bijna 20% zakte en schrikte ook heel wat beleggers en investeerders af. Gelukkig is er De Beursrally, de grote beleggerswedstrijd van De Tijd. Daarin belegt u 50.000 virtuele euro’s en maakt u kans op 10.000 echte. De ideale gelegenheid om 10 weken te beleggen met een minimum aan risico’s en een maximum aan fun.

De campagne van FamousGrey loopt in print, op radio en sociale media.

Credits:

Client: Mediafin

Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens

Agency: FamousGrey

CD: Peter Ampe

Strategy: Jonathan Detavernier, Loes Hendryckx

Creative team: Antoine Wellens, Vanessa Hendrickx

Account team: Aurélie Thollebeek, Leen Van Lint

Performance Marketing: Jonas Sprengers, Sander Cuypers

DTP: Franco Scaramuzza

Production Agency: FamousGrey Productions

Post-producer: Sara De Grave, Lisa Cuypers

Sound engineer: Mathieu Savenay

Motion design: Sven Vanhee