Beleggen met 0% risico en 100% fun met De Tijd en FamousGrey
De Oekraïnecrisis zorgde ervoor dat de aandelenbeurs met bijna 20% zakte en schrikte ook heel wat beleggers en investeerders af. Gelukkig is er De Beursrally, de grote beleggerswedstrijd van De Tijd. Daarin belegt u 50.000 virtuele euro’s en maakt u kans op 10.000 echte. De ideale gelegenheid om 10 weken te beleggen met een minimum aan risico’s en een maximum aan fun.
De campagne van FamousGrey loopt in print, op radio en sociale media.
Credits:
Client: Mediafin
Client contacts: Chantal Janssens, Katleen Mertens
Agency: FamousGrey
CD: Peter Ampe
Strategy: Jonathan Detavernier, Loes Hendryckx
Creative team: Antoine Wellens, Vanessa Hendrickx
Account team: Aurélie Thollebeek, Leen Van Lint
Performance Marketing: Jonas Sprengers, Sander Cuypers
DTP: Franco Scaramuzza
Production Agency: FamousGrey Productions
Post-producer: Sara De Grave, Lisa Cuypers
Sound engineer: Mathieu Savenay
Motion design: Sven Vanhee
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]