Belfius brengt succesverhalen tot leven

Crea / News

MAN760001A77 Belfius ondernemers 8m_313x211 v1_ALCOPA2Als Belgische bank concentreert Belfius zich volledig op dit land. Met een steeds uitgebreider aanbod voor retailklanten, maar evengoed als een dynamische ondernemersbank. De afgelopen jaren vertrouwden steeds meer ondernemers op de langetermijnrelatie met de Belfius-ondernemerexperten. Dit groeiende aantal wordt in een campagne door Leo Burnett Brussels geïllustreerd door de succesverhalen van zes Belgische ondernemers. Elk brengen ze hun rijke bedrijfsgeschiedenis tot leven. MAN760001A7T Belfius Saatchi and Saatchi Moorkens_440x608nl_INP v4Muriel De Lathouwer en Jean-Pierre Lutgen veroverden de wereld in enkele jaren stormerhand. Anneleen Desmyter innoveerde haar bedrijf naar de top. Eric Everard bouwde stelselmatig zijn onderneming uit, terwijl Jo Van Moer met enorm veel wilskracht en doorzettingsvermogen door de jaren heen een onbetwitse plaats in het Belgische ondernemerslandschap wist te veroveren. Axel Moorkens ten slotte bouwt met een sterk organisatietalent een 80-jarige familiale bedrijfsgroep verder uit. Zeer verschillende bedrijfsleiders dus die elk getuigen over hoe Belfius bijdraagt aan hun succesverhaal. Met als rode draad de directe en persoonlijke relatie met de bank, die hen helpt om snel en flexibel beslissingen te kunnen nemen. Deze verhalen worden uitgebeeld in sfeervol getekende werelden rond de portretten van de ondernemers. Op www.belfius.be/ondernemen kan men het volledige verhaal van elke bedrijfsleider ontdekken samen met nog tientallen andere successtories.MAN760001A7T Belfius Saatchi and Saatchi VanMoer_440x608nl_INP v3_HR

De campagne loopt nog tot 31 december in verschillende posternetwerken, nationale kranten, magazines en online.
Processed with VSCO with nc preset

Credits

Brand:

Belfius Bank & Verzekeringen

Client:

Mieke Debeerst, Belfius Director Brand & Marketing Communication

Caroline Lambert, Head of Digital Communication & Customer Experience

Julie Uytterhaegen, Head of Brand & External media

An Van Moer, Head of Paid & Earned media

Jean-Paul Dirick, External Communication Manager

Agency:

Leo Burnett

Account Team:

Christophe Reiter, Joy Pyl, Meriem Oucharif

Creative Directors:

Sophie De Plecker, Lennert Vedts, Niels Schreyers

Creatives:

Damiens Veys, Simon Detournay, Celestin Metens, Ivan Moons

Digital Production:

Renaud De Lombaert, Stephanie de Groote, Damjan Cvetkovic, Teo Rasmerita, Thierry Vermeulen

Print Production:

Arnaud Duval, Bart Janvier, Serge Catelan from Prodigious

Illustration:

Artbox