Belfius en Proximus bundelen krachten tegen duurder leven

Crea / News

De stijgende kosten van levensonderhoud zijn momenteel een grote zorg voor veel Belgen. Belfius en Proximus staan hierbij stil. Maar ze zitten niet stil.. De bank herlanceert daarom haar BEATS-aanbod met een campagne waarvan de claim een glimlach op het gezicht van de Belg zal toveren: niet alles wordt duurder.

BEATS profileert zich als een scherp geprijsd combineerbaar bank- en telecomaanbod. Belfius en Proximus hebben hun krachten gebundeld om dit aanbod tegen een voordelig tarief aan te bieden. En vooral, vast voor 1 jaar. En dat wil ook wat zeggen, in deze tijden… Om de boodschap over te brengen, hebben Publicis Groupe en Belfius hun strategische visies gecombineerd in een compleet communicatiepakket. DOOH, OOH, bannering, SoMe en radio worden allemaal gebruikt om het goede nieuws te verspreiden voor de portemonnee en het moreel van de Belgen.

Credits

Client (brand & contacts): Belfius - Mieke Debeerst, Julie Uytterhaegen, An Van den Cruyce, Nathalie Lemmer, Jean-Paul Dirick

Client Lead: Joy Pyl

Account Manager: Kevin Van Craenenbroeck

Account Executives: Valérie Vermeire, Sophie Van Hecke

Digital Project Managers: David Calvete, Lourdes Fernandez

Brand & Campaign Strategist: Nicolas Vergauwen

Connection Planner: Anthony O’Donnell

Creative Director: Werner Van Reck

Creatives/concept provider: Cajo Lineert, Laurent Van Loon, Najate El Achari, Rodolphe Barth, Bram Van Moorhem

Copywriters NL: Wim Corremans

Copywriter FR: Philippe Dorval

Content Managers: Louise Vankueken, Yaiza Narganez Gomez

Content Creator: Joris Van der Plaetsen, Louise Vankueken

Content Designer: Benoit Germeau

Motion Designer: Gauthier Fairon

Creative Retoucher: Fred Dupont

Sr Chromist & Retoucher: François Baudon

Sound Lead: Tom Garcia

Sound Producer: Saartje Goris

Sound Engineer: Mathias Lewis

Digital Producer: Teo Rasmerita

UI Designer: Laurent Broyart

HTML Integrator: Thierry Vandermeulen