Belfius gaat voor buitengewoon met Publicis Groupe

Crea / News

Voor een woondroom werkelijkheid wordt, ligt de gemiddelde Belg meestal heel wat nachtjes wakker. Bouwen, verbouwen, een krediet en alle nodige verzekeringen - dat alles brengt heel wat kopzorgen met zich mee. Belfius en bureau Publicis Groupe willen ook in die fase van het leven zo dicht mogelijk bij de consument staan, en lanceren in hun nieuwste campagne opnieuw een duidelijk geëngageerd product: het "Buitengewoonkrediet".

Helemaal in lijn met de nieuwe baseline 'Inspired by Love', belooft het Buitengewoonkrediet veel meer te zijn dan het maandelijkse lijntje op uw betalingsoverzicht. Belfius gaat voor een echte connectie met uw woonkrediet: scherp geprijsd, makkelijk te simuleren, hulp van A tot Z door de kredietspecialisten, één aanspreekpunt van simulatie tot aankoop en van verzekering tot wederopname. En om ervoor te zorgen dat klanten vanaf de eerste dag in hun nieuwe woning ook meteen zorgeloos geconnecteerd zijn met het internet, krijgen ze via Beats, het combineerbare bank- en telecomaanbod in partnerschap met Proximus, vrijblijvend een jaar internet erbovenop. De campagne is te zien in Print, OOH en Digital.

Credits

Client: Belfius: Mieke Debeerst, An Van den Cruyce, Jean-Paul Dirick, Nathalie Lemmer, Arnaud Menu

Client Lead: Joy Pyl

Account Director: Stefanie Pietercil

Account Manager: Valérie Vermeire

Account Executives: Yasemin Yildiz, Sophie Van Hecke

 

Creative Director: Werner Van Reck

Sr Creatives: Jeroen De Jong & Bram Van Looveren

Copywriter NL: Jeroen De Jong

Copywriter FR: Philippe Dorval

 

Design & DTP Lead: Romaine Dhainaut

Creative Designer: Mauro Cordella

3D & Motion Designer: Gauthier Fairon

Sr Chromist & Retoucher: François Baudon

Sr Infographist/DTPer: François Baudon

Print Producer: Marleen Hemeleers

Sr Digital Producer: Teo Rasmerita  

HTML Integrator: Thierry Vandermeulen