Belfius heeft een wens voor iedereen

Crea / News

belfiusBij elk nieuwe jaar worden volop wensen gedeeld die hopelijk snel in vervulling gaan. Belfius heeft dit jaar veel wensen voor alle Belgen én vertelt meteen hoe ze die wensen helpt waarmaken. Klanten en niet-klanten wordt het allerbeste toegewenst via een nationale radiocampagne die van 24 december tot en met 7 januari loopt. Gedurende twee weken heeft de bank elke dag een nieuwe wens voor iedereen, met daarbij een concreet plan over hoe die wens voor zoveel mogelijk Belgen volgend jaar werkelijkheid kan worden.
Als Belfius bijvoorbeeld alle Belgen een veilig jaar toewenst, belooft het ook om te blijven investeren in nieuwe fietspaden bij u in de buurt. Bij een goede gezondheid engageert de bankverzekeraar zich om het vernieuwen van ziekenhuizen te blijven financieren en bij de wens van een nieuw jaar vol mooie momenten hoort de belofte om Belgisch kunstalent ook volgend jaar te steunen. In totaal brengen 15 verschillende wensen in evenveel domeinen de diepe verankering van Belfius in onze maatschappij tot leven. Een selectie van de wensen worden ook op de belangrijkste sociale media van Belfius getoond.





Credits:
Client: Belfius
Agency: Leo Burnett
Account Team: Christophe Reiter, Joy Pyl, Florent De Deken, Stijn De Corte
Creative Directors: Sophie De Plecker, Lennert Vedts, Niels Schreyers
Creatives: Damiens Veys, Arnold Hovart, Simon Detournay, Celestin Metens
Radio Production: Tom Garcia, Monique Sampermans
Digital Production: Olivier Laga, Sarah Gabriel, Jean-Christophe Bouchat