Belfius kiest voor NGDATA

NGDATA, het bedrijf voor oplossingen voor het beheer van klantenervaringen, kondigt vandaag aan dat Belfius Bank hen gekozen heeft om de klantenrelaties te verbeteren. Met het initiatief wil de bank in haar activiteiten voor retailklanten klantenervaringen van de volgende generatie aanreiken. Belfius zal de Lily Enterprise-oplossing van NGDATA gebruiken om haar klantenrelaties te verbeteren en te versterken. De technologie zal in alle producten en communicatiekanalen worden geïntegreerd en zo relevantere gesprekken mogelijk maken, waardoor de bank haar klanten nog beter van dienst kan zijn. Door betere relaties uit te bouwen, profiteert de bank van een sterkere klantenbinding en een hogere klantwaarde.
"NGDATA is momenteel de enige speler op de markt die zich enkel toelegt op het gerichte gebruik van analyses om klantenrelaties op te bouwen," vertelt Geert Van Mol, chief digital officer bij Belfius. "Wij kijken ernaar uit om met NGDATA samen te werken om onze digitale transformatie te versnellen en de beste klanteninzichten te ontwikkelen om onze bank te doen groeien."
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]