Belfius kiest voor NGDATA

Belfius

Budgets / News

Belfius
NGDATA, het bedrijf voor oplossingen voor het beheer van klantenervaringen, kondigt vandaag aan dat Belfius Bank hen gekozen heeft om de klantenrelaties te verbeteren. Met het initiatief wil de bank in haar activiteiten voor retailklanten klantenervaringen van de volgende generatie aanreiken. Belfius zal de Lily Enterprise-oplossing van NGDATA gebruiken om haar klantenrelaties te verbeteren en te versterken. De technologie zal in alle producten en communicatiekanalen worden geïntegreerd en zo relevantere gesprekken mogelijk maken, waardoor de bank haar klanten nog beter van dienst kan zijn. Door betere relaties uit te bouwen, profiteert de bank van een sterkere klantenbinding en een hogere klantwaarde.
"NGDATA is momenteel de enige speler op de markt die zich enkel toelegt op het gerichte gebruik van analyses om klantenrelaties op te bouwen," vertelt Geert Van Mol, chief digital officer bij Belfius. "Wij kijken ernaar uit om met NGDATA samen te werken om onze digitale transformatie te versnellen en de beste klanteninzichten te ontwikkelen om onze bank te doen groeien."