Belgian Advertising School ready for take-off met pop-up agency Boots on the Moon

Communication / News

De 24 studenten van de Belgian Advertising School (Thomas More) lanceren hun eigen pop-up communicatiebureau: Boots on the Moon. Zes weken lang hebben de jonge communicatiemakers één duidelijke missie: samen met hun klanten razend ambitieus werk maken. “Daarom is Boots on the Moon de perfecte naam voor de pop-up van de BAS-crew 2021," aldus co-founder Sara Bergers.  

“Voor Boots on the Moon staat een hechte samenwerking met klanten centraal. Hun inbreng en knowhow stopt zeker niet na een briefing. Via stimulerende workshops gaan we op zoek naar oplossingen voor strategische en creatieve vraagstukken. Zo bouwen we echt samen met onze klanten aanhun website, hun creatieve campagne, hun social mediacampagnes of aan hun merk," aldus Anke Strubbe, co-founder. “In functie van de uitdaging vullen we de expertise van onze klanten aan met onze eigen Boots on the Moon-crew. We beschikken over een waaier aan skills: strategen, UX/UI designers, project managers, conceptbedenkers, content creators, en zelfs een professionele danseres en enkele muzikanten. Zo garanderen we dat elk communicatieproject veilig landt.”
“We staan open voor verschillende soorten projecten maar de grootste toegevoegde waarde kunnen we natuurlijk bieden voor projecten die zich richten tot Gen Z. Naar ons moet je trouwens niet alles 180° anders doen. Een hoek van 5,145° volstaat al. En dat is niet toevallig de hoek waarop wij de maan vanop aarde waarnemen," lacht Sara Bergers. “Een aantal mooie merken en ambitieuze communicatie-bureaus heeft intussen de weg naar Boots on the Moon gevonden. Maar er is zeker nog plaats aan boord voor nieuwe klanten."

Jan Teulingkx, creative director en founder van Good, reageert enthousiast: “Ik vind het een buitenkans voor adverteerders en bureaus. We vragen al lang om vernieuwing. We zoeken al lang naar manieren om jongere generaties aan te spreken. En plots staat hier een 24-koppige bende met een duidelijk samenwerkingsmodel en een hele goeie “Why”: terug dat jong enthousiasme terugvinden. De reden we allemaal dit vak doen. Ik zou het met beide handen grijpen.”

Samenwerken met Boots on the moon? Mail naar hello@bootsonthemoon.be  of contacteer Carla Dejonghe via +32 478 70 25 94. Meer informatie opwww.bootsonthemoon.be.