Belgian Pride doet haar verhaal met THINKNTALK en Horus
Als thema voor 2019 en vooral om de 50ste verjaardag van haar beweging te vieren, bedacht de Belgian Pride het begrip intersectionaliteit. De slagzin “All for One” leidde tot de animatiefilm ‘The Peculiar Princess’ (“De Eigenaardige Prinses” in het Nederlands). Buiten de video is het verhaal ook beschikbaar als podcast en tekst. Het sprookje vertelt de tegenspoed van een onalledaagse prinses (trans, bi,...). Zo wil de organisatie aantonen dat de identiteit van een persoon veel meer is dan huidskleur, seksuele voorkeur, gender, religie, handicap, leeftijd,... De campagne werd gemaakt in samenwerking met creatieve productiehuis Horus en studio THINKNTALK. Narrator Mark Irons gaf er heel zijn energie en hart aan. Afspraak op 18 mei in de straten van Brussel voor het feest van de diversiteit?
En de making off:
Credits:
Client: The Belgian Pride
Director: Elio de Bolle
Produced by: Horus Creative Agency
Animation director: Lars de Valk
Copywriter: Niels de Valk
Original Music: Chris Christoffels
Narrator: Mark Irons
Audio Production Studio: THINKNTALK
Audio Team: Philippe Ledent, Koen Baeyens, Arthur Deligne
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]