Als thema voor 2019 en vooral om de 50ste verjaardag van haar beweging te vieren, bedacht de Belgian Pride het begrip intersectionaliteit. De slagzin “All for One” leidde tot de animatiefilm ‘The Peculiar Princess’ (“De Eigenaardige Prinses” in het Nederlands). Buiten de video is het verhaal ook beschikbaar als podcast en tekst. Het sprookje vertelt de tegenspoed van een onalledaagse prinses (trans, bi,...). Zo wil de organisatie aantonen dat de identiteit van een persoon veel meer is dan huidskleur, seksuele voorkeur, gender, religie, handicap, leeftijd,... De campagne werd gemaakt in samenwerking met creatieve productiehuis Horus en studio THINKNTALK. Narrator Mark Irons gaf er heel zijn energie en hart aan. Afspraak op 18 mei in de straten van Brussel voor het feest van de diversiteit?
En de making off:
Credits:
Client: The Belgian Pride
Director: Elio de Bolle
Produced by: Horus Creative Agency
Animation director: Lars de Valk
Copywriter: Niels de Valk
Original Music: Chris Christoffels
Narrator: Mark Irons
Audio Production Studio: THINKNTALK
Audio Team: Philippe Ledent, Koen Baeyens, Arthur Deligne
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]