Belgian Sponsorship Awards nomineert beste sponsoring cases van 2022

De jury, onder leiding van voorzitter Yves De Voeght, heeft twaalf sponsorship cases genomineerd voor de achtste editie van de Belgian Sponsorship Awards. De winnaars worden op donderdag 17 november bekendgemaakt in Docks Dome in Brussel.
De Belgian Sponsorship Awards belonen de beste Belgische sponsoring cases van het jaar in de sport, cultuur of op maatschappelijk vlak. Dit zijn de twaalf genomineerden:
- AA Drink - AA Drink Spartacus Run
- AG - Prove Impossible Wrong
- AG - NXTG cycling team
- Betcenter- Betcenter Freestyle vs. Futsal Challenge
- BNP Paribas Fortis - Compagnon De Route
- Carrefour - All Together Behind The Red Flames
- Crelan - Crelan x 3x3 World Cup campaign
- Eleven – Eleven Ultimate Shirt
- Ethias - Ethias & Wout van Aert
- Royal Belgian Football Association - adidas x Tomorrowland x RBFA: Love - Come Together
- X2O - X2O Badkamerstrofee
- ION - ION Hockey League
Al deze projecten maken kans om de Gold, Silver of Bronze-trofee voor Best Sponsorship in de wacht te slepen. De Gold-winnaar mag in Londen meedingen naar de Best of Europe Award van de European Sponsorship Association (ESA). De jury van de Belgian Sponsorship Awards zal ook een speciale Coup de Cœur-prijs uitreiken.
De officiële ceremonie en prijsuitreiking van de Belgian Sponsorship Awards vindt plaats op donderdag 17 november in Docks Dome in Brussel, aansluitend op de SponsorLive-conferentie. SponsorLive is de jaarlijkse top van de European Sponsorship Association en een bekend netwerkevent voor sponsorship professionals in Europa.
Internationale topsprekers die dit jaar hun opwachting maken op SponsorLive zijn Stuart Wareman (Global SVP Experiences, Events & Sponsorship at Accor), tweevoudig ESA Award-winnaar Hege Irene Asplund (verantwoordelijke voor Cultural Sponsorship bij OBOS), Andy Westlake (Chairman European Sponsorship Association), Leanne Sheill (SSE Airtricity), Arnoud Schonis (Project Manager Eredivisie), Mark Versteegen (Head of Sponsorship KPN), Tina Cipot (Head of Corporate Communications Lidl Slovenia) en Tom Boyle (VP Global Partnerships Marketing & Operations bij City Football Group/Manchester City).
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]