Op 10 december werden in Brussel door de EACA (European Association of Communications Agencies) en de ACC in samenwerking met PUB en RTL Digital de IMC-awards uitgereikt ter bekroning van de beste Eruopese geïntegreerde marketingcampagnes. In elk van de 12 aangesloten Europese landen schrijft de vakvereniging van communicatiebureaus, in ons geval de ACC, voor deze wedstrijd de campagnes in die eerder op het jaar goud en zilver hebben gehaald op de Best of Activation Awards. Een internationale jury van 60 mensen, waarbij de juryleden niet op de campagnes uit hun eigen land mogen stemmen, kiest daar dan de beste campagnes uit.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]