Op 10 december werden in Brussel door de EACA (European Association of Communications Agencies) en de ACC in samenwerking met PUB en RTL Digital de IMC-awards uitgereikt ter bekroning van de beste Eruopese geïntegreerde marketingcampagnes. In elk van de 12 aangesloten Europese landen schrijft de vakvereniging van communicatiebureaus, in ons geval de ACC, voor deze wedstrijd de campagnes in die eerder op het jaar goud en zilver hebben gehaald op de Best of Activation Awards. Een internationale jury van 60 mensen, waarbij de juryleden niet op de campagnes uit hun eigen land mogen stemmen, kiest daar dan de beste campagnes uit.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]