Drie Belgische bureaus winnen samen 12 IMC European Awards 2017, met als extra een Grand Prix voor These Days. De 12 'gewone' bekroningen bestaan uit 8 gold en 4 silver trophies. These Days sleept 3 Gold Awards in de wacht voor de campagne Coins of Hope (Cause, Charity/Non-profit Marketing or Social, Innovative Idea or Concept, Integrated Communication), 2 Gold Awards voor Put a Price on your precious (Digital Communications, Small Budget) en 2 Gold Awards voor Disposable CamerApp (Digital Communications, Direct 1:1).
BBDO Belgium krijgt Gold voor de campagne Scarlet drops roaming charges (Product Launch/Relaunch/Trial campaigns).
Daarbij komen nog eens 4 Silver Awards voor Belgische bureaus: twee voor BBDO Belgium met de campagne Scarlet drops roaming charges (Brand Building, Integrated Communication), één Silver Award voor These Days voor Floor 99.9 en eveneens één Silver Award voor Havas Brussels voor The 12thDevil.
De IMC European Awards for Integrated Communications worden georganiseerd door European Association of Communications Agencies (EACA) en de Integrated Marketing Communications Council of Europe (IMCC). Voor België konden campagnes meedingen die werden bekroond met een BOA, een organisatie van het Expert Centre Brand Activation van ACC Belgium.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]