Belgisch evenementenbureau geeft mee startschot voor Ronde van Frankrijk

De Stad Utrecht en Jaarbeurs Utrecht hebben 24Seven uitgekozen voor de uitwerking, technische coördinatie en implementatie van de verschillende VIP-hospitalitysites tijdens de Grand Départ van de 102de editie van de Tour de France. Zowat 7.000 VIPs worden verwacht voor de feestelijke start van de Franse wielerronde. Daarnaast zullen naar verwachting 800.000 toeschouwers van 2 tot 5 juli de stad geel kleuren. Op donderdag 2 juli wordt het peloton voorgesteld tijdens de ploegenvoorstelling, op 4 juli volgt de tijdrit en op 5 juli vertrekken de renners richting België. Naast allerhande publieksevents wordt er heel wat aandacht aan VIP hospitality besteed.
24Seven had zich vorig jaar laten opmerken met de organisatie van het VIP-gebeuren op de Ronde van Vlaanderen, dit in opdracht van Flanders Classics. 24Seven bouwt voor tal van sportevenementen zogenaamde 'hospitality'-infrastructuren. Na de Grand Départ in juli is het Optima Open-tennistoernooi in Knokke-Heist aan de beurt. 24Seven heeft zijn adres in Temse en maakt deel uit van Panama Group. Deze onderneming werd in 2002 opgericht door Nikolas Andries en Michael Van den Brandt en is actief in drie domeinen: evenementen en brandactivering, marketing- en evenementenlogistiek en hr – in sales en promotie.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]