De Stad Utrecht en Jaarbeurs Utrecht hebben 24Seven uitgekozen voor de uitwerking, technische coördinatie en implementatie van de verschillende VIP-hospitalitysites tijdens de Grand Départ van de 102de editie van de Tour de France. Zowat 7.000 VIPs worden verwacht voor de feestelijke start van de Franse wielerronde. Daarnaast zullen naar verwachting 800.000 toeschouwers van 2 tot 5 juli de stad geel kleuren. Op donderdag 2 juli wordt het peloton voorgesteld tijdens de ploegenvoorstelling, op 4 juli volgt de tijdrit en op 5 juli vertrekken de renners richting België. Naast allerhande publieksevents wordt er heel wat aandacht aan VIP hospitality besteed.
24Seven had zich vorig jaar laten opmerken met de organisatie van het VIP-gebeuren op de Ronde van Vlaanderen, dit in opdracht van Flanders Classics. 24Seven bouwt voor tal van sportevenementen zogenaamde 'hospitality'-infrastructuren. Na de Grand Départ in juli is het Optima Open-tennistoernooi in Knokke-Heist aan de beurt. 24Seven heeft zijn adres in Temse en maakt deel uit van Panama Group. Deze onderneming werd in 2002 opgericht door Nikolas Andries en Michael Van den Brandt en is actief in drie domeinen: evenementen en brandactivering, marketing- en evenementenlogistiek en hr – in sales en promotie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]