Belgische call- en contactcentergroep IPG op overnamepad


Call- en contactcenters nemen een belangrijke plaats in voor bedrijven met een uitgebreide klanten- en/of e-commercedienst. De Belgische call- en contactcentergroep IPG neemt de Nederlandse Experience Groep over. IPG zet daarmee een nieuwe stap om internationaal te groeien. IPG, onderdeel van Koramic2Engage, is actief in België, Nederland, Frankrijk en Marokko en heeft naar eigen zeggen na deze nieuwe overname ongeveer vierduizend medewerkers.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]