Belgische filmmaker stuurt Icelandair de lucht in

De Belgische filmmaker Ben Steensels heeft de nieuwste promotievideo van Icelandair geproduceerd. De video is onderdeel van de stopovercampagne van de luchtvaartmaatschappij, waarbij reizigers onderweg naar de Verenigde Staten of Canada een stopover op IJsland kunnen maken van maximaal zeven dagen zonder extra ticketkosten. Steensels is de winnaar van een door Icelandair uitgeschreven pitch op Genero, een platform dat ruim 300.000 internationale filmmakers linkt aan muziek- en advertentieprojecten.
Darren Khan, jurylid en managing director van Genero, licht toe waarom Steensels de pitch heeft gewonnen: “De meeste mensen kennen IJsland alleen van het noorderlicht, maar deze video laat juist de minder bekende kanten van de IJslandse cultuur en natuur zien. Het concept past heel goed bij de eigenzinnige en verfrissende positionering van Icelandair.” In de video volgen we een minuut lang de fictieve Louise, die onderweg vanuit Brussel naar New York een stopover op IJsland beleeft.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]