De Belgische filmmaker Ben Steensels heeft de nieuwste promotievideo van Icelandair geproduceerd. De video is onderdeel van de stopovercampagne van de luchtvaartmaatschappij, waarbij reizigers onderweg naar de Verenigde Staten of Canada een stopover op IJsland kunnen maken van maximaal zeven dagen zonder extra ticketkosten. Steensels is de winnaar van een door Icelandair uitgeschreven pitch op Genero, een platform dat ruim 300.000 internationale filmmakers linkt aan muziek- en advertentieprojecten.
Darren Khan, jurylid en managing director van Genero, licht toe waarom Steensels de pitch heeft gewonnen: “De meeste mensen kennen IJsland alleen van het noorderlicht, maar deze video laat juist de minder bekende kanten van de IJslandse cultuur en natuur zien. Het concept past heel goed bij de eigenzinnige en verfrissende positionering van Icelandair.” In de video volgen we een minuut lang de fictieve Louise, die onderweg vanuit Brussel naar New York een stopover op IJsland beleeft.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]