Belgische hoop voor Grand Prix Content Marketing 2019

Awards / Media / News

Cypres, HeadOffice, The Fat Lady, Propaganda en DPG Media komen in aanmerking voor de Grand Prix Content Marketing 2019. De organisatie maakte de genomineerden bekend en bovenstaande Belgische bedrijven sleepten een of meerdere nominaties in de wacht. Door de jury zijn er maar liefst 117 nominaties toegekend in zeven categorieën. Op dinsdag 26 november worden tijdens de feestelijke uitreikingsavond in Postillion Amsterdam de beste contentmarketing-cases van de Benelux uit het afgelopen jaar bekendgemaakt en de Awards en Bekroningen uitgereikt.

In totaal zijn er 214 cases ingezonden. Op grandprixcm.nl vindt u een overzicht van de genomineerde cases, verdeeld in Awards en Bekroningen. Verantwoordelijk voor het juryproces en de inhoudelijke organisatie zijn Bert van Loon en Albert-Jan Huisman. Eerstgenoemde laat weten: “In alle categorieën was het spontane oordeel van de juryleden dat het algemene niveau merkbaar hoger is dan vorig jaar. Het vak groeit duidelijk in kwaliteit en in creativiteit."