Belgium’s New Brand Award 2017 inspireert 5x

News

bamcongressDe winnaar van de Belgium’s New Brand Award 2017 werd bekend gemaakt tijdens het BAM Marketing Congres op 7 en 8 december in Brussels Expo. Het is SPOTT die met de trofee ging lopen. Met contextuele e-commerce creëert Spott een unieke belevingservaring tijdens het bekijken van bijvoorbeeld televisieprogramma’s, door on-the-spot info producten te verkrijgen en die ook direct aan te schaffen.
De vijf finalisten hebben allen een zeer mooi verhaal te vertellen. Ontdek deze vijf inspirerende verhalen op dinsdag 27 februari 2018.

  • Spott: Met contextuele e-commerce creëert men een unieke belevingservaring tijdens het bekijken van bv. TV-programma’s, door on-the-spot info producten te verkrijgen en die ook direct aan te schaffen.
  • Foodbag: Je kookbox met producten van bij ons, thuisgeleverd, bedacht en op smaak gebracht door eigen chefs. Foodlovers likken duimen en vingers af van de gerechten en het duurzame concept.
  • POM: Met de POM-tool betaal je eender welke factuur, in eender welke vorm, gemakkelijk en veilig. Weg met frustraties en lang leve de Peace Of Mind binnen ieders factuuradministratie.
  • Saroléa: Een legendarisch motormerk dat nieuw en elektrisch leven wordt ingeblazen, op basis van een exclusieve en kwalitatieve uitstraling. Passie en innovatie op twee wielen.
  • Simone à Soif: Een hydrolade als soft drink en dus helemaal geen gewone limonade, zuiver en op basis van plantenaroma’s. Een letterlijke verfrissing in een zoektocht naar ware producten.

Inschrijven voor dit Belgium's New Brand Award Event, dat plaatsvindt bij The House to Be in Zellik, kan via de website van BAM.