Belisol, marktleider in ramen en deuren, besteedt een aanzienlijk bedrag aan media op de radio. Iedereen heeft zijn radiospots over de Belisol Belofte of de Glas-aan-één-euro-actie dan ook wel eens gehoord. Hoe je als merk ook daarna blijft verrassen? In de meest recente radiocampagne, gesigneerd door Bowling Brands, gaat Belisol op een humoristische wijze om met zijn sterke media-aanwezigheid. “Nu zijn ze daar toch ni terug met hun Belisol Belofte, enfin?” of “Watte? Eénen euro, t’is ni waar he?” “Maar ik heb just nieuw ramen gestoken” zorgen ervoor dat dezelfde boodschap met een kleine twist terug ingezet kan worden. Bowling Brands is ervan overtuigd dat deze aanpak het merk de nodige sympathie zal opleveren en dat hierdoor de boodschap nog sterker binnenkomt.
Credits:
Adverteerder: Belisol
Contactpersoon: Koen Vanmarsenille, Wim Lenaers
Agency: Bowling Brands
Creative director: Christophe Ghewy
Strategy: Gwenn Nevelsteen & Peter Van Wijnaerde
Project manager: Marilyn Blondé
Sound: Sonhouse
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]