Belisol durft te relativeren met Bowling Brands
Belisol, marktleider in ramen en deuren, besteedt een aanzienlijk bedrag aan media op de radio. Iedereen heeft zijn radiospots over de Belisol Belofte of de Glas-aan-één-euro-actie dan ook wel eens gehoord. Hoe je als merk ook daarna blijft verrassen? In de meest recente radiocampagne, gesigneerd door Bowling Brands, gaat Belisol op een humoristische wijze om met zijn sterke media-aanwezigheid. “Nu zijn ze daar toch ni terug met hun Belisol Belofte, enfin?” of “Watte? Eénen euro, t’is ni waar he?” “Maar ik heb just nieuw ramen gestoken” zorgen ervoor dat dezelfde boodschap met een kleine twist terug ingezet kan worden. Bowling Brands is ervan overtuigd dat deze aanpak het merk de nodige sympathie zal opleveren en dat hierdoor de boodschap nog sterker binnenkomt.
Credits:
Adverteerder: Belisol
Contactpersoon: Koen Vanmarsenille, Wim Lenaers
Agency: Bowling Brands
Creative director: Christophe Ghewy
Strategy: Gwenn Nevelsteen & Peter Van Wijnaerde
Project manager: Marilyn Blondé
Sound: Sonhouse
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]