Bellewaerde en DDB zijn terug met een nie normale tv-spot

Na de lancering van de nieuwe lijn Da’s nie normaal / Un truc de dingue zijn DDB en Bellewaerde terug met een frisse 20” tv-spot die opnieuw de echte wereld combineert met een heleboel illustraties.
We zien hoe het park een verademing is in het dagelijkse leven van Belgische gezinnen en hoe het kinderen veel meer prikkelt en uitdaagt dan een hele dag voor een schermpje te zitten. De spot herinnert de kijkers er niet alleen aan dat Bellewaerde ook een Aquapark heeft met nie normale waterglijbanen en speelzones, het laat ons ook kennismaken met de spiksplinternieuwe stunt & dive show Bengali. De show is een wondermooi verhaal in een adembenemend decor die gezinnen (figuurlijk) katapulteert naar Bollywood.
En wat de soundtrack betreft, die werd opnieuw onder handen genomen door de rappers MVNSI (FR) en Uberdope (NL) en gaven de spot dé nie normale Bellewaerde-flow.
Credits
Client: Bellewaerde, Filip Van Dorpe, Tina Taillieu
Creative Director: Kwint De Meyer
Art Director: Simon Detournay
Copywriter: Célestin Metens, Kwint De Meyer, Jan Schraeyen, Ellen Potoms
Accounts: Soraya Hellara, Anna Herbosch, Luana Leotta
Producer, composer: Raf Cyran
Sound engineer: Gwenn Nicolay
Artist FR: MVNSI
Artist NL: Uberdope
Productiehuis: Clementine
Regie: Barbara Dejonghe
Producer: Stijn Dejonckheere
Productie: Liesbet Roelens
DOP: Bert De Graeve
Animaties: Norahplusbirg
Illustraties: Geo Law
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]