Belmodo pakt uit met modeplatform

Gents creëerde een volledig nieuwe website voor modewebsite Belmodo. De nieuwe Belmodo-site moest meer worden dan ‘zomaar’ een mode-blog. Meer dan een versie 2.0. Meer dan een re-design oefening. Gents zorgde daarom voor een digitale strategie van waaruit een fonkelnieuwe site zou herrijzen. Het resultaat? Een eigentijdse modesite die met gemak naast grote namen als Vogue of Refinery29 kan staan, maken ze zich sterk bij Gents. Een inspirationeel en eigentijds online modeplatform dat de moderne onlineconsumptie van de veeleisende fashionista moet bevredigen, gestuurd vanuit een flexibel en gebruiksvriendelijk CMS-update.
Credits:
Client—Belmodo
Creative Director—Tim Helsen
Design—Simon Pertz, Thomas Heylen, Lena Van Doorsselaere
Digital Strategy—Tim Helsen, Leen Van der Mijnsbrugge,
Sander Vanermen
Development—Diederik Van Hoorebeke, Ibe Vanmeenen
Account Director—Leen Van der Mijnsbrugge
Account Manager—Albane Paret
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]