Gents creëerde een volledig nieuwe website voor modewebsite Belmodo. De nieuwe Belmodo-site moest meer worden dan ‘zomaar’ een mode-blog. Meer dan een versie 2.0. Meer dan een re-design oefening. Gents zorgde daarom voor een digitale strategie van waaruit een fonkelnieuwe site zou herrijzen. Het resultaat? Een eigentijdse modesite die met gemak naast grote namen als Vogue of Refinery29 kan staan, maken ze zich sterk bij Gents. Een inspirationeel en eigentijds online modeplatform dat de moderne onlineconsumptie van de veeleisende fashionista moet bevredigen, gestuurd vanuit een flexibel en gebruiksvriendelijk CMS-update.
Credits:
Client—Belmodo
Creative Director—Tim Helsen
Design—Simon Pertz, Thomas Heylen, Lena Van Doorsselaere
Digital Strategy—Tim Helsen, Leen Van der Mijnsbrugge,
Sander Vanermen
Development—Diederik Van Hoorebeke, Ibe Vanmeenen
Account Director—Leen Van der Mijnsbrugge
Account Manager—Albane Paret
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]