Gents creëerde een volledig nieuwe website voor modewebsite Belmodo. De nieuwe Belmodo-site moest meer worden dan ‘zomaar’ een mode-blog. Meer dan een versie 2.0. Meer dan een re-design oefening. Gents zorgde daarom voor een digitale strategie van waaruit een fonkelnieuwe site zou herrijzen. Het resultaat? Een eigentijdse modesite die met gemak naast grote namen als Vogue of Refinery29 kan staan, maken ze zich sterk bij Gents. Een inspirationeel en eigentijds online modeplatform dat de moderne onlineconsumptie van de veeleisende fashionista moet bevredigen, gestuurd vanuit een flexibel en gebruiksvriendelijk CMS-update.
Credits:
Client—Belmodo
Creative Director—Tim Helsen
Design—Simon Pertz, Thomas Heylen, Lena Van Doorsselaere
Digital Strategy—Tim Helsen, Leen Van der Mijnsbrugge,
Sander Vanermen
Development—Diederik Van Hoorebeke, Ibe Vanmeenen
Account Director—Leen Van der Mijnsbrugge
Account Manager—Albane Paret
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]