BelOrta is te zien op nationale televisie, en dat is voor het eerst. Gedurende een aantal maanden zult u kunnen genieten van enkele gloednieuwe spots op de zenders VTM en Vitaya. Centrale thema van de spots: ‘verbazend plezant’.
De spots - werk van True Agency - zullen op een originele manier een beeld schetsen van een selectie groenten, fruit en kruiden uit het voor- en najaar. Deze spots zijn slechts een voorsmaakje van wat volgen moet. BelOrta zal actiever aanwezig zijn op sociale media (Facebook, Twitter en LinkedIn). En deze campagne komt niet uit de licht vallen. BelOrta kiest voortaan namelijk voor één sterk, overkoepelend merk voor alle producten: BelOrta Fruit & Vegetables. Dit merk wordt aangevuld met twee submerken, BelOrta Chef en BelOrta Bio.
https://www.youtube.com/watch?v=nIMMitJYNfw&index=1&list=PLRkMqlHsu8fZphuv_IpIGS9Y8dKGcLoFi
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]