BelOrta ontdekt televisie

BelOrta is te zien op nationale televisie, en dat is voor het eerst. Gedurende een aantal maanden zult u kunnen genieten van enkele gloednieuwe spots op de zenders VTM en Vitaya. Centrale thema van de spots: ‘verbazend plezant’.
De spots - werk van True Agency - zullen op een originele manier een beeld schetsen van een selectie groenten, fruit en kruiden uit het voor- en najaar. Deze spots zijn slechts een voorsmaakje van wat volgen moet. BelOrta zal actiever aanwezig zijn op sociale media (Facebook, Twitter en LinkedIn). En deze campagne komt niet uit de licht vallen. BelOrta kiest voortaan namelijk voor één sterk, overkoepelend merk voor alle producten: BelOrta Fruit & Vegetables. Dit merk wordt aangevuld met twee submerken, BelOrta Chef en BelOrta Bio.
https://www.youtube.com/watch?v=nIMMitJYNfw&index=1&list=PLRkMqlHsu8fZphuv_IpIGS9Y8dKGcLoFi
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]