BelOrta is te zien op nationale televisie, en dat is voor het eerst. Gedurende een aantal maanden zult u kunnen genieten van enkele gloednieuwe spots op de zenders VTM en Vitaya. Centrale thema van de spots: ‘verbazend plezant’.
De spots - werk van True Agency - zullen op een originele manier een beeld schetsen van een selectie groenten, fruit en kruiden uit het voor- en najaar. Deze spots zijn slechts een voorsmaakje van wat volgen moet. BelOrta zal actiever aanwezig zijn op sociale media (Facebook, Twitter en LinkedIn). En deze campagne komt niet uit de licht vallen. BelOrta kiest voortaan namelijk voor één sterk, overkoepelend merk voor alle producten: BelOrta Fruit & Vegetables. Dit merk wordt aangevuld met twee submerken, BelOrta Chef en BelOrta Bio.
https://www.youtube.com/watch?v=nIMMitJYNfw&index=1&list=PLRkMqlHsu8fZphuv_IpIGS9Y8dKGcLoFi
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]