Het opzet van creative director Benoît Van Cauwenberghe? Zoveel mogelijk verandering, het liefst met de werkkrachten van morgen. En dus richtte hij 20 Something op, een reclamebureau dat inzet op het talent van generation Y.
Na Cannes Lions, Eurobest en D&AD maakt Vancauwenberghe nu zijn opwachting op Brand Week Istanbul, een creatief evenement van vijf dagen waar mensen uit de communicatie- en marketingsector aanwezig zijn. Daar zal hij de invloed van de generation Y en Z op merken bespreken tijdens zijn sessie: 'I got replaced by an intern'.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]