Het opzet van creative director Benoît Van Cauwenberghe? Zoveel mogelijk verandering, het liefst met de werkkrachten van morgen. En dus richtte hij 20 Something op, een reclamebureau dat inzet op het talent van generation Y.
Na Cannes Lions, Eurobest en D&AD maakt Vancauwenberghe nu zijn opwachting op Brand Week Istanbul, een creatief evenement van vijf dagen waar mensen uit de communicatie- en marketingsector aanwezig zijn. Daar zal hij de invloed van de generation Y en Z op merken bespreken tijdens zijn sessie: 'I got replaced by an intern'.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]