Benoît Vancauwenberghe vervangen door stagiair?

Het opzet van creative director Benoît Van Cauwenberghe? Zoveel mogelijk verandering, het liefst met de werkkrachten van morgen. En dus richtte hij 20 Something op, een reclamebureau dat inzet op het talent van generation Y.
Na Cannes Lions, Eurobest en D&AD maakt Vancauwenberghe nu zijn opwachting op Brand Week Istanbul, een creatief evenement van vijf dagen waar mensen uit de communicatie- en marketingsector aanwezig zijn. Daar zal hij de invloed van de generation Y en Z op merken bespreken tijdens zijn sessie: 'I got replaced by an intern'.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]