Beobank en Boondoggle veranderen van stijl
Boondoggle ontwikkelde een nieuwe campagne om het volledige spectrum aan Home-diensten van Beobank in de kijker te zetten. Daarbij springt in eerste instantie de nieuwe, frisse visuele stijl in het oog, gebaseerd op de collagetechniek. Die laat toe om in één beeld een hele klantcontext weer te geven. Daarnaast benadrukt de copy de toegankelijkheid, de nabijheid, de persoonlijke aanpak en de flexibiliteit van Beobank.
De campagne is gebaseerd op het inzicht dat mensen niet alleen een bank zoeken om hun project te financieren, maar dat ze vooral nood hebben aan een partner die hen begeleidt om de juiste beslissingen te nemen en ook actief aanwezig blijft tijdens het hele (ver)bouwproces.
De campagne, die online en offline aanwezig is, wordt getoond op (D)OOH, radio, POS, social media in OLV, OLA en via native ads en bannering.
Credits
Client team: Valérie Lahaut, Sophie Waucampt, Annelies Van Boxel
Account team: Sofie Jossart, Charlotte Urbain, Nette Segers
Strategy: Stijn Cox, Olivier De Laet, Franky Willekens
Creative Director: Sven Nijs
Creative team: Fred Van Hoof & Benoit Menetret
Long copy: Lesley Dewilde
Motion design: Dorien Bradt
Design: Stefaan De Vos, Riene Reynders
Planning: Karine Uytterhoeven
Producer Boondoggle: Bérengère Lurquin
Production: Jekyll n' Hyde
Sound: Cobra
Photographer: Fred Labeye
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]