Beobank en Boondoggle veranderen van stijl

Crea / News

Boondoggle ontwikkelde een nieuwe campagne om het volledige spectrum aan Home-diensten van Beobank in de kijker te zetten. Daarbij springt in eerste instantie de nieuwe, frisse visuele stijl in het oog, gebaseerd op de collagetechniek. Die laat toe om in één beeld een hele klantcontext weer te geven. Daarnaast benadrukt de copy de toegankelijkheid, de nabijheid, de persoonlijke aanpak en de flexibiliteit van Beobank.

De campagne is gebaseerd op het inzicht dat mensen niet alleen een bank zoeken om hun project te financieren, maar dat ze vooral nood hebben aan een partner die hen begeleidt om de juiste beslissingen te nemen en ook actief aanwezig blijft tijdens het hele (ver)bouwproces.

De campagne, die online en offline aanwezig is, wordt getoond op (D)OOH, radio, POS, social media in OLV, OLA en via native ads en bannering.

 

Credits

Client team: Valérie Lahaut, Sophie Waucampt, Annelies Van Boxel
​Account team: Sofie Jossart, Charlotte Urbain, Nette Segers ​
​Strategy: Stijn Cox, Olivier De Laet, Franky Willekens ​
​Creative Director: Sven Nijs
​Creative team: Fred Van Hoof & Benoit Menetret ​
​Long copy: Lesley Dewilde
​Motion design: Dorien Bradt
​Design: Stefaan De Vos, Riene Reynders
​Planning: Karine Uytterhoeven
​Producer Boondoggle: Bérengère Lurquin
​Production: Jekyll n' Hyde
​Sound: Cobra
​Photographer: Fred Labeye