We hebben elk onze eigen levensstijl en ons eigen karakter, die bepalen hoe we omgaan en communiceren met onze bank. Dat is het uitgangspunt achter de nieuwe campagne van Beobank, die werd vormgegeven door Boondoggle Havas.
Sommige mensen gaan graag naar een kantoor om hun adviseur te spreken, anderen verkiezen een telefonische afspraak, of stellen hun vraag zelfs liever via chat in de app. Beobank is toegankelijk voor iedereen, naar ieders voorkeur. De campagne straalt letterlijk en figuurlijk een bepaalde openheid uit. Want Beobank staat open voor alle persoonlijkheden, van Babs-de-babbelkous over Hugo-de-huismus tot busy-busy-Bieke, op de manier die het best bij jou past. Kortom: een bank die zich aanpast aan haar klanten, in plaats van andersom.
De campagne, die online en offline aanwezig is, wordt getoond via (D)OOH, radio en POS, social media in OLV, OLA en via native ads en bannering. Ze heeft een frisse, onderscheidende visuele stijl en een tone of voice die inspeelt op betrokkenheid, met een speelse knipoog. Toegankelijk en open dus, zowel qua vorm als qua inhoud.
Credits:
Client team: Valérie Lahaut, Sophie Waucampt, Florence Neyrinck
Account team: Sofie Jossart, Charlotte Urbain, Tine Vandenberghe
Strategy: Olivier De Laet, Stijn Cox
Executive Creative Director: Mathieu Cardon
Creative team: Hugo Battistel & Stéphane Daniel
Copy NL: Stephen Walckiers, Lesley Dewilde
Motion design: Dorien Bradt, Amèl Amri
Design: Stefaan De Vos
Planning: Karine Uytterhoeven
Producer: Bérengère Lurquin
Production: Jekyll n’ Hyde
Sound: Cobra
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]