Beobank kiest voor Autosalonformule Clear Channel

Communication / News

clear channelVoor het tweede jaar op rij kiest Beobank voor een geografische targeting met de Autosalonformule van Clear Channel: een selectie van City Play-schermen in de nabijheid van het evenement. De adverteerder die aanwezig is sinds de lancering van City Play, hernieuwt nu zijn vertrouwen in de digitale OOH-oplossing. Beobank doet dit met een contextuele campagne van de hand van J. Walter Thompson (JWT) voor zijn autolening, gekoppeld aan een selectie van papieren 2m²-zijden. Deze lokale aanwezigheid wordt versterkt met de massale nationale dekking van de Adshel 2m² in combinatie met City Play, en eveneens met een ongeziene zichtbaarheid van de I-CONIC Van Praet, die gesitueerd is langs een belangrijke verkeersader naar de stad.
Tijdens een zeer concurrentiële periode voorziet Beobank heel wat ruimte voor out-of-home. « Ruimte kan je in deze zin wel letterlijk nemen, » zegt Sascha Van der Borght van MD Blue 449. « We waren op zoek naar een medium waarvoor de consument in een oogopslag het creatief concept én de tactische boodschap kan vatten in een relevante omgeving: het salon, de weg, de file.  Het unieke karakter van de schermen van Clear Channel rond het grootste automotive evenement in België zijn hiervoor uitermate geschikt. » Voor Dan Allaert, mediaplanner bij Blue 449, was het belangrijk om snel bereik op te bouwen aan een zeer hoge frequentie. « Bereik, impact en herhaling zijn noodzakelijk om herinnering en top of mindness te ondersteunen. »
De campagne vindt plaats van 16 tot 22 januari en is het resultaat van een samenwerking tussen Beobank, Outsight, Blue 449, J. Walter Thompson (JWT) en Clear Channel.