Bepublic Group breidt klantenbestand én team uit

Budgets / News / People

Bepublic Group, gespecialiseerd in PR- en strategische communicatie, blijft groeien. Recent hebben e-commerce speler Bol.com, beleggingsbank Saxo Bank en non-profitorganisatie Damiaanactie voor het Brusselse bureau gekozen om in 2022 hun persrelaties ter harte te nemen. Klanten als Telenet, de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB), vastgoedmakelaar ERA Belgium en projectonwikkelaar ION herbevestigden hun vertrouwen in Bepublic Group voor 2022.

Om de groei te kunnen volgen, versterkte Bepublic zich de voorbije maanden met Sofie Santermans (ex- Joe/Qmusic), Bart Vandesompele (ex-woordvoerder Base), Olivier Moch (ex-PR ziekenhuis CHR de la Citadelle) en Anna Lauwaerts (nieuw talent). Binnenkort maakt ook Bram Van Hemelryck na een carrière van 16 jaar bij Het Laatste Nieuws de overstap. "We hebben het afgelopen jaar onze klantenportefeuille in uiteenlopende sectoren verder zien groeien. Dat is uiteraard dankzij een topteam dat elke dag organisaties helpt bij hun communicatie, zowel in strategie als in uitvoering. We zijn blij om dit voortaan ook te mogen doen voor klanten als bol.com, Saxo Bank en Damiaanactie," zeggen Anja Peleman en Sara Vercauteren, managing directors Bepublic Group."We blijven in het nieuwe jaar uiteraard inzetten op journalistieke PR dat zo eigen is voor ons bureau. Meer dan ooit helpen we klanten ook bij hun crisiscommunicatie, bij het maken van (nieuws- en social media)video’s, het produceren van podcasts, het organiseren van (online) ronde tafels, enz. Een goed verhaal kan op verschillende manieren verteld worden. En daar helpen we organisaties zowel inhoudelijk als praktisch graag mee.”