Bepublic Group omarmt positiviteit met 30 Dagen Zonder Klagen

Communication / News

PR- en strategisch communicatiebureau Bepublic Group zet zijn schouders onder het initiatief 30 Dagen Zonder Klagen. Door initiatiefneemster Isabelle Gonnissen te ondersteunen in haar persaanpak helpt het PR-bureau om een breder bewustzijn te creëren rond een positieve mindset.

15 januari is het Blue Monday, ook wel bekend als ‘de meest deprimerende dag van het jaar’. Om die reden start op die dag opnieuw de actie ‘30 dagen zonder klagen’. Naar jaarlijkse traditie roept initiatiefneemster Isabelle Gonnissen iedereen op om (minstens) 30 dagen het klagen te laten en meer oog te hebben voor positief gedrag. Vanuit een gedeelde toewijding om een positieve maatschappelijke impact te verwezenlijken, wil Bepublic Group meer aandacht genereren voor de boodschap van Gonnissen. Isabelle Gonnissen benadrukt het belang van deze samenwerking: "Minder klagen en je richten op positieve gedachten is essentieel voor ons welzijn. We zijn verheugd dat Bepublic Group zich aansluit bij ons initiatief en met hun expertise en toewijding ons doel helpt versterken." ​

Positieve communicatie 

Bepublic Group zet zijn  kennis van public relations in om het verhaal van ‘30 Dagen Zonder Klagen’ te verspreiden en een breder publiek te bereiken. Het bureau legt de nadruk op het positieve effect van minder klagen op het individu en de samenleving als geheel. Daarbij ligt de focus onder meer op een nieuwe tool die Isabelle Gonnissen ontworpen heeft om klaaggedrag in kaart te brengen.

"We geloven sterk in de kracht van positieve communicatie om positieve verandering te realiseren. Door samen te werken met ‘30 Dagen Zonder Klagen’, hopen we een golf van positiviteit te creëren en mensen aan te moedigen om bewust te kiezen voor een positievere levenshouding," klinkt het bij Sara Vercauteren en Anja Peleman, managing directors van Bepublic Group